looooooooool

looool

looooooooool

looool

اس ام اس جدییییییییییییییید

شاید کسی را که با تو خندیده فراموش کنی

اما کسی را که با تو اشک ریخته هرگز....

-----------------------------------------------------------------------

اگر یادت کنم دیوانه می شم

فراموشت کنم بیگانه میشم

اگر ترکت کنم میمیرم از غم

فراموشت کنم می پاشم از هم

-------------------------عشق ؛

با کمان لبخند و تیر چشمان

دوست در دل می روید.

--------------------------------------------------

ترک دین و دل نمودم

ترک جان هم می کنم

هرچه گویی غیر عشقت

ترک آن هم می کنم

---------------------------------------------------------------

اگه یه روز حس کردی دنیا و آدمهاش

به تو اخم کردن دلیلش رو

تو لبهای بدون لبخند خودت جستجو کن.
--------------------------------------------------------------

الو ، سلام منزل خداست؟

این منم مزاحمی که آشناست

هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که میرسد ؛

چرا حساب بنده‌ هایتان جداست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد