looooooooool

looool

looooooooool

looool

خداحافظ

سلام  

 

میگن هر آغازی پایانی داره   

 

حالا میگم ..... 

 

منم به پایان رسیدم ....... 

 

 خوب...... امیدوارم  از  وبلاگ من تو این مدت استفاده کردید   

من دیگه....... 

 

خداحافظ برام دعا کنید  ...........    که یه وقت نبرم  .................. 

اگه دستم

اگه دستم به جدایی برسه 

 اونو از خاطره ها خط می زنم  

از دل تنگ تموم آدم ها 

 از شب و روز خدا خط میزنم  

اگه دستم برسه به آسمون  

 با ستاره ها قیامت میکنم  

نمی ذارم کسی عاشق نباشه  

ماه و بین همه تقسیم میکنم  

....... 

اگه دستم به تو برسه        

 

 

 

 

                                               مطمین باش خفت میکنم      M.........

سلام به همه دوستاننگین که نازی بی مرام شده به خدا سرم خلی شلوغه با این امتحان ها  

 

البته خدا بخواد چند روزه دیگه راحت میشم تقریبا .......  

 

دوباره از همه اوتایی که نظر دادن تشکر میکنم مخصوصا ..........خودش گفته اسمشو نگم  

 

خجالتی آخه  

 

دوست داره نا شناس باشه  

 

برام دعا کنید