looooooooool

looool

looooooooool

looool

روزگاریست

روزگاریست

 

گل سرخ صمیمیت را

از دل باغچه برداشته اند

 

 

علف هرزه در آن کاشته اند

 

 

 

اکبر اکسیر

شعر طنز

 

 

 

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس
دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس
گفتم : سلام حافظ گفتا علیک جانم
گفتم : کجا روی؟ گفت والله خود ندانم
گفتم : بگیر فالی گفتا نمانده حالی
گفتم : چگونه ای ؟گفت در بند بی خیالی
گفتم : که تازه تازه شعر وغزل چه داری ؟
گفتا : که می سرایم شعر سپید باری
گفتم : ز دولت عشق گفتا که : کودتا شد
گفتم : رقیب گفتا : او نیز کله پا شد
گفتم : کجاست لیلی ؟ مشغول دلربایی ؟
گفتا : شده ستاره در فیلم سینمایی
گفتم : بگو ز خالش ‚آن خال آتش افروز؟
گفتا : عمل نموده ‚ دیروز یا پریروز
گفتم : بگو زمویش گفتا که مش نموده
گفتم : بگو ز یارش گفتا ولش نموده
گفتم : چرا؟چگونه؟عاقل شده است مجنون؟
گفتا : شدید گشته معتاد گرد و افیون
گفتم : کجاست جمشید؟ جام جهان نمایش؟
گفتا : خرید قسطی تلویزیون به جایش
گفتم : بگو زساقی حالا شده چه کاره ؟
گفتا : شدست منشی در دفتر اداره
گفتم : بگو زساقی ‚حالا شده چه کاره؟
گفتا : شدست منشی در دفتر اداره
گفتم : بگو ز زاهد آن رهنمای منزل
گفتا : که دست خود را بردار از سر دل
گفتم : ز ساربان گو با کاروان غم ها
گفتا : آژانس دارد با تور دور دنیا
گفتم : بگو ز محمل یا از کجاوه یادی
گفتا : پژو‚ دوو‚ بنز یا گلف نوک مدادی
گفتم که: قاصدت کو آن باد صبح شرقی
گفتا : که جای خود را داده به فاکس برقی
گفتم : بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا : به جای هدهد‚ دیش است و ماهواره
گفتم : سلام ما را باد صبا کجا برد ؟
گفتا : به پست داده آورد یا نیاورد ؟
گفتم : بگو ز مشک آهوی دشت زنگی
گفتا که : ادکلن شد در شیشه های رنگی
گفتم : سراغ داری میخانه ای حسابی
گفت : آنچه بود از دم گشته چلو کبابی
گفتم : بیا دو تایی لب تر کنیم پنهان
گفتا : نمی هراسی از چوب پاسبانان
گفتم : شراب نابی تو دست و پا نداری؟
گفتا : که جاش دارم وافور با نگاری
گفتم : بلند بوده موی تو آن زمان ها
گفتا : به حبس بودم از ته زدند آنها
گفتم : شما و زندان حافظ مارو گرفتی؟
گفتا : ندیده بودم هالو به این خرفتی!!!

چه زود

چه زود...

 

حرفهای ما هنوز ناتمام

تا  نگاه میکنی وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از آنکه با خبر شوی
لحظه عزیمت تو ناگزیر میشود
آه ای دریغ و درد
ناگهان چقدر زود دیر میشود

jok

اصفهانیه قله اورست رو فتح کرد. بهش میگن انگیزه ات چی بود؟؟ میگه خدا لعنت کنه کسی رو که گفت اون بالا نذری میدن

 

ترکه با دوست پسرش داشت توی خیابون راه میرفت که یکدفعه دختر میگه ببین بابام داره میاد
ترکه میگه کوش؟ دختر میگه اوناهاش ترگه میگه منو میشناسه ؟ دختر میگه نه!! ترکه میگه خب کاری نداره بگو من داداشتم!!!!!

 

به لره میگن: اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که میکنی چیه؟ میگه: اول از همه، دست خودم رو تو شرکت نفت بند میکنم.

 

 

 

torke ro mibaran kalantari mige chera mano avordin inja?
migan baraye aragh khori .
mige khob chera nemiyarin bekhorim

 

Ye roz ye torke khodesho send to all mikone  yahooo khar to khar mishe

 

ye rooz torke mire maghaze ke kooler bekhare,
maghazedare azash miporse abi bashe?
mige rangesh mohem nist.

 

be gosfand migan bozorg tarin arezot chi?
mige ine ke jeloye vanet beshinam

 

 

be torke esmartiz midan 8 sa@t ye bar mikhorash

 

 

torke heiat mizane
joloy dar heiat minevise be elate fot emam hosein heiat tatil mibashad

 

 

ghorbaghehe X mizane, az farda keral mire !!!!!!!!!!!!

 

 

Torke mashinesho mishoste migan chera az pelak shoru kardi? Mige dafe pish az saghf shoru kardam be pelak ke residam didam mashine khodam nis

 

 

Torke mire donbale ye dokhtare jav migirash azash jelo mizane

 

 

Arabe khodesho to ayeneh nega mikone mige in ghiafe cheghadr baram ashnas!Fekr mikone yeho mige ahan chand ruz pish to salmooni didamesh!

 

Be torke megan : chera darohato sar vaght nemekhory? mege mekham mekrobaro ghafelger konam

 

torke mire badansazi
morabeye mige hafteye aval badan dard dari.
torke mighe pas man az hafteye dovom mieyam

HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Salam man ham sahebe web shodam .horaaaaaaaaaaaaa

man dar in web jok sms &tarfanhaie mobail internet,.....&sher gharar midam omidvaram lezat bebarid