looooooooool

looool

looooooooool

looool

سلام   .از همه ی  دوستانی که نظر دادن تشکر می کنم .

در ضمن اگر می خواهید از به روز رسانی سایت با خبر شوید 

آی دی من                                     kind_girl_2008_7@yahoo.com

می تونید ادد کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه عاشق چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:42 http://www.parvanevar.parsiblog.com

چشم هایم را می بندم ،سرم را روی زانوهایم می گذارم و زانوهایم را در آغوش میگیرم . اشکهایم آرام آرام از زیر پلکهایم بیرون می آیند و بغض گلویم را می فشارد ، ولی من مثل یک کودک معصوم ، آرام و بی صدا می گریم . دوباره خاطرات با تو بودن و خوبی هایی را که در حق من کردی در ذهنم مرور می کنم . بلند میشوم و میایستم ، اشکهایم را پاک می کنم و نفس راحتی میکشم ، چون میدانم خوبیهای تو ، تو را دوباره به من خواهند رسانید پس آواز مرگ را فراموش خواهم کرد
سلام
ه پروانه تنها یه گوشه این دنیای بزرگ نشسته و منتظره تا دستای مهربون شما روی بالای شکستش مرحم بذاره . شما که دوست نداری دل یه پروانه کوچولو رو بشکنی درسته؟
پستا دیر نشده زود باش بیا که بد جور منتظرته
www.parvanevar.parsiblog.com

سینه سرخ پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:45 http://www.sinesorkh.blogfa.com

سلام
من با تبادل لینک موتفقم و شما رو لینک کردم
خوشحال میشم که لینکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد