looooooooool

looool

looooooooool

looool

اس ام اس جدید

زمونه ازم پرسید چه کسی رو بیشتر از

همه دوست داری من راجبه تو

هیچی بهش نگفتم

آخه رسم زمونه اینه

هر کسی رو که دوست داری ازت میگیره

--------------------------------------------------------------------------

ابر بارنده به دریا می گفت:

من نبارم تو کجا دریایی،

در دلش خنده کنان دریا گفت:

ابر بارنده تو خود از مائی

------------------------------------------------------------------------

عشق را دوست دارم ولی از زنها میترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبان میترسم

روز را دوست دارم ولی از روزگار میترسم
----------------------------------------------------------------------

یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را...

ای وای اگر نداند...

قدر محبتم را...
----------------------------------------------------------------------

بگیر از من تو این دل یادبودی

که تنها لایق این دل تو بودی

هزاران خواستند این دل بگیرند

ندادم چون عزیز دل تو بودی

--------------------------------------------------------------------------

در لجن زار قلبم قورباغه ترینی.

i love you

---------------------------------------------------------------

اگر روزی بدست ارم سر زلف نگارم را

شمارم مو به مو غم شبهای تارم را

برای جان سپردن کوی جانان ارزو دارم

مگر بادی برد سویش شبی خاک مزارم را
---------------------------------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
سینه سرخ چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:24 http://www.sinesorkh.blogfa.com

به من سر بزن
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد