looooooooool

looool

looooooooool

looool

sms و آف های زیبا2

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم می گوید: دوستت دارم دوستت دارم حتی اگر به چشمان خیسم بخندی و بی خیال این باشی که دلم شکسته است

 

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ... ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ... ویرانه دل ماست که با هرنگه تو ... صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

برای لذت بردن از زندگی فقط کافیه کمی احمق باشی(بهمن پالیزوان)

 

ترکه لب دریا همش داد میزد آفرین، ما شالا .... ،ازش میپرسن چه کار میکنی؟ میگه :پسرم 1 ساعته رفته زیر آب هنوز بر نگشته ...عجب نفسی داره

 

 

گفتند دوست داشتن انتظار کشیدن است باورم نشد . گفتند دوست داشتن خون دل خوردن است باورم نشد . گفتند دوست داشتن جدایی است باورم نشد . گفتند دوست داشتن رنج کشیدن است باورم نشد . حالا تو را دوست دارم همه چیز باورم شد

نظرات 1 + ارسال نظر
*سراب* شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:42 http://mirage.blogsky.com

سلام
وبلاگ باحالی داری
به منم سر بزن نازی جان
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد