looooooooool

looool

looooooooool

looool

شعر های کوتاه

۝ اگر لذت ترک لذت بدانی
دگر شهوت نفس لذت نخوانی


۝ از سینه تنگم دل دیوانه گریزد
دیوانه عجب نیست که از خانه گریزد


۝ عاشقی پیداست از زاری دل
نیست بیماری چو بیماری دل


۝ روزاحباب تو نورانی الی یوم الحساب
روزاعدای تو ظلمانی الی یوم القیام


۝ دیوانه کرد آرزوی وصل او مرا
از سر برون نمی‌رود این آرزو مر


۝ گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید


۝ آنکةعاشقانةخندیدخندهای منودزدید
پشت پلک مهربونی خواب یک توطئةمیدید


۝ تورامیبینم ومیلم زیادت میشود هردم
تورامیبینم ودردم زیادت میشود دردم


۝ هرکسی هم نفسم شددست آخرقفسم شد
منه ساده بخیالم که همه کاروکسم شد


۝ نیازارم ز خود هرگز دلی را
که می ترسم در آن جای تو باشد


۝ گر بی خبر آمدیم به کوی تو، دور نیست
فرصت نیافتیم که خود را خبر کنیم


۝ گرچه میدانم نمی‌آید،ولی هردم از شوق
سوی درمی‌آیم و هرسو،نگاهی میکنم


۝ از سوز محبت چه خبر اهل هوس را
این اتش عشق است نسوزد همه کس را


۝ آورم پیش تو از شوق پیام دگران
گویمت تا سخن خویش به نام دگران


۝ من بخال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم


۝ گاه گاهی به من ازمهر پیامی بفرست
فارغ ازحال خود و جان و جهانم مگذار


۝ غمی خواهم که غمخوارم تو باشی
دلی خواهم که دل آزارم تو باشی


۝ گر نرخ بوسه را لب جانان به جان کند
حاشا که مشتری سر مویی زیان کند


۝ گر هیچ مرا در دل تو جاست بگو
گر هست بگو نیست بگو راست بگو


۝ صبر در جور و جفای تو غلط بود غلط
تکیه بر عهد و وفای تو غلط بود غلط


۝ گرچه هرلحظه زبیداد تو خونین جگرم
هم بجان توکه ازجان بتو مشتاق ترم


۝ غیر از غم عشق تو ندارم , غم دیگر
شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر


۝ دل که آشفته روی تو نباشد دل نیست
آنکه دیوانه خال تو نشد عاقل نیست


۝ زدرد عشق توبا کس حکایتی که نکردم
چرا جفای تو کم شد؟شکایتی که نکردم


۝ تو کیستی،که اینگونه،بی تو بی تابم؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم


۝ بشنو از نی چون شکایت میکند
از جداییها حکایت میکند

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 http://dey.blogsky.com

سلام
لطفا تصیح بفرمائید . جز آنان که شنیده بودیم . موفق به خواندن مابقی نشدیم .

جادوگر پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:24 http://moshaveramlake-eshgh.blogsky.com/

سلام خانومی
وب جالبی داری
برات آرزوی موفقیت می کنم
اگه دوست داشتی منا لینک کن تا منم تو را لینک کنم

.::(( مشاور املاک عشق ))::.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد