looooooooool

looool

looooooooool

looool

اس ام اس 2

اینم یه سری اس ام اس های جدید برا شما  

 

نظر یادتون نره ...............

 

 

 

نمی دانم چرا این گونه است؟

وقتی نگاه عاشق کسی به توست

میبینى اما، دلت بسته به مهر دیگرىاست

بی اعتنا می گذرى و

عاشقانه به کسى می نگرى...

که دلش پیش تو نیست؟!! * براى
R

--------------------------------------------------------------------

 

ای که بی تو خودمو تک وتنها میبینم

هرجا که پامیذارم تو رو اونجا میبینم

یاد تو هر جا که هستم بامنه

داره عمر منو آتیش میزنه

 

-------------------------------------------------------------------------

اگه من و تو دو تا برگ باشیم

هنگام خزان من زودتر از تو می شکنم

تا زمانیکه می افتی در آغوش بگیرمت

 

-----------------------------------------------------------------

تو اگر نیستی دگر

تو اگر بسته ای بار سفر

پس چرا از همه جا من

صدای تپش قلب تو را میشنوم

 

-----------------------------------------------------

 

 

 

 

 

کس نخواهم زند بردلم دست

که دلم آشیان دلی هست

ز آشیانم اگر حاصلی نیست

من برآنم مرا حاصلی هست

 

------------------------------------------------------------------

 

باورت نمی شود که من

در خُطوط دستهای تو گُمم

لحظه ای درنگ کن

قسم به آبی تبسُّمت

من همان همیشه ی ،همیشه قابل ترحُمم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد