looooooooool

looool

looooooooool

looool

مرگ

)مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

 

11)یکی می دونه که دوسش داری ... یکی نمی دونه که دوسش داری ... بی چاره اونی که فکر می کنه دوسش داری.

 

12)آرامش در زندگی بهترین چیزه پس بیا به آرامش فکر کنیم به عشق به زندگی به بهشت به زیبایی به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم

 

13) دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟گفت نه .گفت دوستم داری؟گفت نوچ؟گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.تورودوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم میمیرم

 

14)پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

 

 

15) یارو میره دستشویی می گن آب داره قطع می شه زود باش یارو اول خودش رو می شوره بعدش ادرار می کنه

 

16)در سرزمین قلبم تو تک درختی هستی که خرم را به آن می بندم

 

17)در صحرای قلبم تو تنها شتری هستی که سر گردانی

 

18)زندگی قشنگه اگه برای تو باشه ........مرگ قشنگه اگه برای تو باشه .......دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...... من قشنگم اگه با تو باشم ....... اما تو هر جور باشی قشنگی

 

19) تو زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جذاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی ولی من چی؟ یه ادم خالی بند!!!

 

20)اگه دیدی تو آسمون هیچ ستاره ای نیست ناراحت نشو خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ی دلت

منبع: takgol.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد